srijeda, 24. studenoga 2010.

Nedjelju sam provela u dragom mi Zagrebu. Istina da sam od Zagreba vidjela Arena centar, novu dvoranu izvana i City centar, ali dovoljno naspram onoga što bi radila da sam ostala doma.
Novootvoreni Arena centar je lijep i sadržajan. Još nije zasjao punim sjajem jer nisu otvorene sve trgovine, ali uređenje je lijepo, posebno dio predviđen za jedenje. Super mi je i što ima zatvoreni kafić gdje je dozvoljeno pušenje. Jedina zamjerka mi je mala kvadratura nekih meni dražih trgovina. Malo smo prošunjali, razgledali, zagledali, kao i uvijek kada si negdje prvi puta. Šopinga nije bilo tamo.
Zapravo, u Zagreb sam i krenula turistički bez ikakvih kupovnih ciljeva ili želja. Ali kada uđeš u Dorothy Perkins i vidiš većinu sandala za sto kuna ili manje, jednostavno je nemoguće odoljeti.Tako da sam se odlučila za jedne tamo, a i nisam mogla odoljeti borosanama u New Yorkeru koje su, također, bile iznimno povoljne.

Nema komentara:

Objavi komentar