utorak, 9. studenoga 2010.

FlashForward

 Sinoć sam jako kasno zaspala, to bi se već moglo i jutrom nazvati. Jedan od razloga je i ova serija.





 Radnja serije se vrti oko misterioznog događaja ''zamračenja''. Naime, 6. listopada 2009. u isto vrijeme, svi ljudi na Zemlji, padnu u nesvijest koja traje točno 2 minute i 17 sekundi. Za to vrijeme svaki pojedinac ima viziju svoga života za točno 6 mjeseci, 29. travnja 2010. FBI agent iz ureda u LA-u Mark Benford u svojoj viziji vidi rezultate šestomjesečne istrage ovog događaja i sa svojim timom kreće u istragu što se, kako i zašto dogodilo.
 Iako je to bila najočekivanija serija prošle sezone i tema je zaista osvježavajuća, nažalost, saznala sam da je ABC odlučio ne snimati drugu sezonu zbog gubitka gledatelja. Ja sam tek na početku prve sezone i sviđa mi se, radnja je sada prilično zanimljiva i potiče na daljnje gledanje. Što su kasnije učinili s njom da su gubili gledanost, još ne znam. Vidjeti ću uskoro.

Nema komentara:

Objavi komentar